- Reklamın tərtibatı, yerləşdirilməsi, ölçülərin düzgün seçilməsi qaydalarını, reklamın üstün xüsusiyyətlərini bilmək;
- Dizayn üçün tələb olunan resursları, o cümlədən iş sahəsini, materiallar, alətlər və avadanlıqları düzgün müəyyən etmək;
- Seçilmiş dizayn üslublarından istifadə etməklə yekun dizayn əsasında komponentlər üçün struktur hazırlamaq;
- Rənglərin idarəedilməsi təcrübəsi və nəzəriyyəsini bilmək, çapa hazırlıq prosesləri və onların dizayn prosesi ilə əlaqəsini bacarmaq;
- Qrafik dizayn prosesi zamanı qarşıya çıxan problemlər, onların aradan qaldırılması və ya həll edilməsi yollarını bilmək;
- Dizayn işlərini sənədləşdirmək və təqdim etmək;
- Çeşidli reklam məhsulları, reklam büdcəsinin qiymətlərinin müəyyənləşdirmə prinsipləri haqqında biliklərə malik olmaq;
- Reklamları cəlbolunan səviyyədə, yaddaqalan sloqanlardan istifadə etməklə hazırlamaq;
Qəbul: IX sinifdən (ödənişli)
Tədris dili: Azərbaycan
Təhsil müddəti: 1 il